Verzending

  • Wij vragen slechts een bijdrage in de verzendkosten van € 5,95, boven de € 85 gratis verzending!
  • Levering aan huis binnen 2 werkdagen                                              Terug naar winkelwagentje

 

Wat zijn de verzendkosten?
We berekenen over onze producten een bijdrage van €5,95 aan verzendkosten, ongeacht de grootte of gewicht van het product. Bij orders boven €50 is verzending gratis.

Met welke logistieke partners werken jullie samen?
De verzending in Belgie doen we via Bpost. Deze partij blijkt de snelste en meest betrouwbare in haar levering. Deze beschikt over een trackingsysteem op zijn homepage. Met de overdracht van uw bestelling aan de pakketdienst, krijgt u van ons een e-mail met uw tracking nummer. Zo kunt u dus altijd informeren naar de huidige status van uw bestelling.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb ontvangen?
Als u voor 16.00 uur bestelt, zullen we de bestelling nog op dezelfde dag verwerken. De verzendtijd is twee tot vier werkdagen indien het gaat om een afleveradres in Belgie. Dit betekent dat u uw bestelling in de meeste gevallen na 2 dagen al in huis zal hebben. In uitzonderlijke gevallen kunnen deze verzendtijden variëren. Indien wij niet binnen de toegezegde termijn kunnen leveren, zal u over het verstrijken van deze termijn geïnformeerd worden. Hierbij heeft u het recht om de overeenkomst kosteloos te ontbinden. Heeft u het item 2 dagen na de mail dat deze is verzonden nog niet ontvangen, dan kunt u contact ons opnemen op sonja@mlwebshops.be of via ons servicenummer 00316-24433930.

Waar is mijn pakket op dit moment?
Maak gebruik van de toegezonden informatie om te zien waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Na de overdracht aan de pakketdienst, krijgt u van ons een e-mail met uw trackingnummer. Op deze manier bent u op de hoogte van de huidige status van de levering. Elke pakketdienst biedt op zijn homepage een systeem aan voor tracking.

Het artikel is niet aangekomen - wat nu?
Is het pakket na enkele dagen nog steeds niet bij u afgeleverd en is het ook niet afgeleverd bij de buren? Dan verzoeken wij u in dit geval contact met ons op te nemen met onze klantenservice zodat we uw pakket opnieuw kunnen opsporen. Het artikel wordt opnieuw naar u verzonden indien deze nog voorradig is. Stuur hiervoor een e-mail naar  sonja@feestartikelenlimburg.be , of bel ons op 00316-24433930.

Hoe zend ik een pakketje retour?
U kunt zonder opgaaf van redenen uw pakketje retour zenden, u krijgt dan uiterlijk binnen 30 dagen het bedrag van uw bestelling retour. De kosten voor het retourzenden zijn voor eigen rekening. Zie ook onze algemene voorwaarden. U kunt het pakketje in de originele verpakking (of een andere stevige doos) zenden naar:

MLwebshops
Zonstraat 21
6161VE Geleen
Nederland